Piękna Ty na wiosnę – to możliwe!


Kobieta 300x199 Piękna Ty na wiosnę   to możliwe!Nadchodząca – wielkimi już krokami – wiosna to czas, kiedy zaczynamy zastanawiać się nad tym, jak chcemy wyglądać i czuć się latem. Choć o racjonalnym odżywianiu, regularnych ćwiczeniach i dbaniu o rozwój umysłu powinnyśmy pamiętać przez cały rok to jednak jest kilka sposobów na to, jak małymi krokami nabyć kilka nawyków, które pozwolą nam poczuć się i wyglądać dobrze przez resztę roku.

1. Ćwicz – także wtedy, kiedy nie odwiedzasz siłowni.

Podczas spędzania kilku godzin dziennie przed komputerem czy telewizorem pamiętaj o napinaniu pośladków – nawet nie zauważysz jak po kilku tygodniach staną się jędrne! Każdy kolejny krok to radość dla twoich nóg – one lubią ruch – zamiast jechać do pracy zatłoczoną komunikacją miejską zrób sobie spacer. Na początek przejdź jeden przystanek, a z czasem zwiększaj ich ilość – taki marsz do pracy spowoduje, że zanim zasiądziesz za biurkiem zdążysz się już skutecznie obudzić i dotlenić, dzięki czemu odkryjesz w sobie nowe pokłady energii!

2. Jedz z umiarem.

Jedz tak, aby po zjedzeniu posiłku organizm czuł się tak, jakby jeszcze mógł coś zmieścić. Chodzi o to, że proces trawienny trwa, więc nie najadaj się na zapas, ale zjedz tyle, ile możesz minus dwa kęsy. Powód dla którego odczuwasz zgagę, niestrawności, ciężkość spowodowany jest właśnie tym nadmiarem spożywanego jedzenia. Pamiętaj o owocach i warzywach, a zwłaszcza o nasionach i kiełkach, w których mieści się najwięcej witamin!

Przed posiłkiem wypij pół szklanki wody – dzięki temu zjesz mniej.

3. Pij, pij, pij WODĘ!

Nie od dziś wiadomo, że woda to źródło życia, dlatego dwa litry czystej mineralnej niegazowanej wody dziennie to podstawa racjonalnego trawienia i pracy naszego organizmu.

4. Wysypiaj się – Twoja skóra będzie Tobie wdzięczna.

Aby rano wyglądać jak po wyjściu ze SPA, pamiętaj o odpowiedniej ilości snu. Tutaj nie ma reguły, każdy potrzebuje inną jego ilość, ale pamiętaj, by przed snem wietrzyć sypialnię i oczywiście spać na łóżku z odpowiednim materacem.

5. Zadbaj o przyjemności ducha.

Teatr, kino, opera, literatura czy muzyka – to są te sfery, które uwielbia Twój umysł, dlatego nie odmawiaj mu ich. I pamiętaj, że takie miejsca jak kina studyjne, księgarnie z tanimi książkami czy bezpłatne spektakle to miejsca z wyjątkowym klimatem, do których warto się wybrać, jeśli szukasz nowych i oryginalnych wrażeń.

6. Nie odmawiaj sobie przyjemności.

Chcąc czuć się piękną i zdrową nie musisz się głodzić ani zamęczać ćwiczeniami, a odrobina przyjemności sprawi, że poczujesz się naprawdę dobrze. Dlatego kawa i na przykład pyszne czekoladowe ciasto od czasu do czasu nie utuczą, a jedyne poprawią samopoczucie.

Wystarczy pięć krótkich zasad, abyś poczuła się lepiej, a Twój organizm odzyskał formę po długim zimowym śnie. Spróbuj, a przekonasz się, że dobry wygląd nie wymaga wielu wyrzeczeń i ogromnych nakładów finansowych!

Powodzenia!

Dodaj komentarz

Featuring Recent Posts WordPress Widget development by YD