Kultowe trampki Social Media
Nie od dziś wiadomo, że portale społecznościowe uzależniają. W dużej mierze przyczyniają się także do rozkładu życia rodzinnego czy towarzyskiego. Duża część ich użytkowników nie może się z nimi rozstać poza domem, dlatego korzystają z nich na przykład w telefonach komórkowych. Bazując na przywiązaniu wielomilionowej liczby entuzjastów portali społecznościowych do znaków rozpoznawczych związanych z tymi portalami, projektantka Lumen Bigott stworzyła wyjątkową kolekcję „socjal” butów.
Trampki firmy „Keds” są jak każde zwykłe tenisówki – przyciągają spojrzenia swoją kolorystyką oraz wzorami, ale dla tych, którzy są uzależnieni to z pewnością wyjątkowo atrakcyjny hit. Wykonane są z monochromatycznego materiału i w ciekawy sposób prezentują wszechobecnie znane motywy, loga oraz zestawienia kolorów.
Nowymi trampkami cieszyć się mogą miłośnicy: Twitter’a, Facebook’a, Flickr’a, YouTube’a, Wikipedii czy w końcu Google! Czyżby noszenie tego typu tenisówek to najlepsza manifestacja ulubionego sposobu na spędzanie wolnego czasu?!