Ćwiczenia na piękne pośladki


ćw. na uda i pośladki Ćwiczenia na piękne pośladki

Źródło: trening-fitness.pl

Do wakacji zostały niecałe trzy miesiące. To najlepsza pora, aby zadbać o wygląd naszych pośladków. Kształtne i jędrne dodają seksapilu i przyciągają męskie spojrzenia. Które ćwiczenia wybrać, aby wyrzeźbić idealną pupę?

 1. Kręcenie kółek

Uklęknij i oprzyj dłonie o podłogę. Unieś nogę równolegle do podłoża i wykonuj ruchy okrężne zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Narysuj minimum 15 kółek prawą i lewą nogą. Odpocznij 2-3 minuty i zrób jeszcze jedną serię.

2. Wypady w bok

Oprzyj dłonie i kolana o podłogę. Ręce i kolana znajdują się na szerokości barków. Powoli unieś nogę ze zgiętym kolanem w bok, mocno napinając mięśnie pośladków i ud. Wykonaj 20 powtórzeń lewą i prawą nogą.

3. Most

Połóż się na plecach, ugnij nogi w kolanach. Ręce ułóż wzdłuż tułowia. Napnij mięśnie pośladków i unieś biodra do góry. Wytrzymaj kilka sekund w tej pozycji. Wykonaj dwie serie po 15 powtórzeń.

4. Wypady w przód

Stań w lekkim rozkroku, nogi powinny znajdować się na szerokości bioder. Zrób krok do przodu i wykonaj przysiad. Ćwiczenie powtórz 10 razy na każdą nogę.

Kluczem do sukcesu jest systematyczność treningów. Ćwicz minimum 3-4 razy w tygodniu, pamiętając o zdrowej i dobrze zbilansowanej diecie. Efektywność treningu wzmocnią ćwiczenia siłowe i trening cardio. Bieżnia, stepper, rowerek to najlepsi sprzymierzeńcy twoich pośladków.

 

 

Dodaj komentarz

Featuring Recent Posts WordPress Widget development by YD