Trening ze skakanką


504060 1 199x300 Trening ze skakanką

(źródło: epicself.com)

Chcesz wzmocnić kondycję i wyrzeźbić sylwetkę? Powróć do zabawy z dzieciństwa i zaprzyjaźnij się na nowo ze skakanką. Dzięki regularnym treningom wyszczuplisz i ujędrnisz nogi i pośladki.

W sklepach sportowych można kupić skakanki wyposażone w regulator długości oraz licznik spalonych kalorii. Na pierwsze efekty ćwiczeń z tym prostym urządzeniem nie będziesz długo czekała. Już po kilku tygodniach twoje ciało stanie się smuklejsze i jędrniejsze.

Trening należy rozpocząć od kilkuminutowej rozgrzewki, złożonej z ćwiczeń rozciągających, skłonów i przysiadów. Na początku wykonaj 10 wolnych podskoków, a po nich 10 szybkich. Zrób 5-10 serii i zmień styl. Możesz skakać żabką, na jednej nodze, krzyżować stopy lub przedramiona. Systematycznie zwiększaj ilość wykonywanych powtórzeń i serii. Ćwicz na miękkim i płaskim podłożu, a najlepiej na świeżym powietrzu. Trenuj regularnie 4-5 razy w tygodniu, min. 30 minut.

 

 

Dodaj komentarz

Featuring Recent Posts WordPress Widget development by YD