Pierwsze wydanie polskiego „Harper’s Bazaar”
Od lutego do kiosków trafi znany na całym świecie miesięcznik modowy – „Harper’s Bazaar”. Wydawnictwo Hearst – Marquard Publishing postanowiło zawalczyć o polski rynek i rozpoczyna wydawanie tego luksusowego magazynu w naszym kraju.
„Harper’s Bazaar” to amerykańskie pismo wydawane nieprzerwalnie od 1867 roku. W chwili ukazania się był to pierwszy magazyn o tematyce modowej w Stanach Zjednoczonych. Obecnie istnieje 26 edycji tego czasopisma, polska będzie dwudziestą siódmą z nich.
Pierwszy pilotażowy numer pisma z Kierą Knightley na okładce ukazał się kilka tygodni temu i trafił do wyselekcjonowanej grupy 30 tysięcy potencjalnych czytelników.
„W Harper’s Bazaar chcemy wspierać i celebrować to, co najlepsze, najciekawsze i najbardziej inspirujące. Moda, czyli serce magazynu – ma być na najwyższym poziomie” – zapowiada nowa redaktor naczelna Joanna Góra.
(fot. www.press.pl)