Topshop – kampania na zimę 2012/2013


(fot. gazeta.pl)

Najnowsza kolekcja marki Topshop z pewnością nie jest kierowana do ‘grzecznych dziewczynek’.

Kolekcja wyjątkowa, na przekór wszystkim innym. W lookbookach innych sieciówek królują ciepłe swetry, płaszcze, natomiast Topshop postawił na krótkie sukienki, spódnice oraz kurtki typu bomber. Ubrania utrzymane są w rockowym, punkowym klimacie. Dominują ramoneski, ćwieki, futra i mocne, rockowe dodatki. W kolekcji można zauważyć ciekawe połączenia elementów futrzanych z tkaninami, a także ozdobnych kamieni  z kurtkami. Angielska marka znana z indywidualizmu na pewno znajdzie szerokie grono fanek również w Polsce.

A jak wy oceniacie kolekcję?

(fot. zeberka.pl)

(fot. zeberka.pl)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(fot. zeberka.pl)

Dodaj komentarz

Featuring Recent Posts WordPress Widget development by YD