Jak schudnąć przed Sylwestrem?!


84579 300x225 Jak schudnąć przed Sylwestrem?!

(fot. polki.pl)

Wszystkie panie na sylwestrowym balu chcą wyglądać pięknie, chcą wyglądać szczupło. Lecz miedzy pojęciem „chcieć” i „móc” istnieje przepaść i to w dosłownym tego słowa znaczeniu.

Lecz aby nasze pragnienia nie stały się jedynie złudnymi mrzonkami trzeba po prostu z przekonaniem o końcowym sukcesie obrać cel i bezwzględnie do niego dążyć. Celem jest oczywiście nienaganna sylwetka połączona z racjonalną utratą kilogramów, rozsądną dietą i regularnością ćwiczeń. Takie postulaty należy wprowadzić w życie pół roku wcześniej.

A jeżeli spóźnimy się z pomysłem i obudzimy się tuż przed ostatnią imprezą w roku. Trzeba podjąć radykalne kroki. Po świętach dobrze jest zafundować sobie jednodniową głodówkę – pod warunkiem, że jesteśmy zdrowi. Pijemy wtedy dużo wody mineralnej i soki wyciskane z owoców. Podstawą naszej diety przed sylwestrem powinny być warzywa. Pół kilograma warzyw ma tylko ok. 100 kcal. Gotowane na parze – m.in. brokuły, papryka, marchew – przyspieszą przemianę materii. Są bogate w witaminy i minerały, które doskonale wpływają na cerę. A już prawdziwe cuda czyni sok z marchwi – sprawia, że skóra nabiera zdrowego, złocistego odcienia. Jemy pięć niewielkich posiłków dziennie. Posiłki powinny być jednak w miarę możliwości różnorodne, by „oszukać” nasze kubki smakowe. Do naszych sztuczek zaliczamy również estetykę serwowania dań. Powszechnie wiadomo, że gustowność posiłku na talerzu, podnosi walory smakowe. Dla wzmocnienia efektu powinniśmy pić herbatki z rumianku lub dziurawca. Kanapki warto zaś posypać majerankiem, który poprawia trawienie. Możemy też wypić jedną lub dwie filiżanki kawy – najlepiej z ekspresu. Czarny napój przyspiesza przemianę materii . Trzeba jednak pamiętać, że kofeina w nadmiernej ilości wzmaga apetyt i efekt będzie odwrotny do pożądanego.

Kobiety zazwyczaj pracujące umysłowo, wracając ze swoich zajęć do domu marzą wręcz, aby zjeść coś smacznego, co lubimy i co da nam uczucie sytości. I ani śni nam się przeliczać to wszystko na kalorie. Więc jeżeli dopadnie nas chwila słabości to najlepiej w tej sytuacji „uciąć” sobie drzemkę. Sen wpływa regenerująco na cały organizm. Udowodniono, że podczas snu procesy przemiany materii zachodzą szybciej niż w stanie „dziennej aktywności”.

 

Dodaj komentarz

Featuring Recent Posts WordPress Widget development by YD