Zmień dietę na wiosnę


c3 dieta wzmacniajaca na pluche i zmiany po 300x197 Zmień dietę na wiosnę

(fot. we-dwoje.pl)

Nadejście wiosny to doskonały czas na zmiany. Najlepiej rozpocząć je od swojego organizmu, czyli zmienić sposób żywienia i więcej się ruszać. To pomoże nie tylko zrzucić zbędne kilogramy i lepiej wyglądać, ale też znacznie poprawi nasze samopoczucie.

Wiosna to najlepszy czas na zmianę diety oraz większą aktywność fizyczną. Po pierwsze, kiedy pogoda zmieni się na lepsze, będziemy mieli możliwość ruchu na świeżym powietrzu. Pora odkurzyć swój rower i buty do biegania. Zmiana diety powinna polegać na włączeniu do niej dużej ilości warzyw i owoców. Jest wiele przepisów na szybkie, smaczne i tanie sałatki – wprowadź je w swój codzienny jadłospis. Ćwiczenia i zdrowa dieta nie tylko wysmuklą wasze ciała, ale też dodadzą energii i zapału do dalszej pracy nad sobą. Ważne jest, aby pić wodę mineralną oraz świeżo wyciskane soki. Zmiana nawyków żywieniowych oraz aktywne spędzanie wolnego czasu to zasadniczy krok w stronę zdrowia. Wszystkie te czynności pozwolą wam w pełni cieszyć się urokami wiosny.

Nasz organizm po zimie potrzebuje witamin. Można je znaleźć w owocach i warzywach. Dzięki takiej diecie poprawi się także kondycja skóry – będzie ona bardziej nawilżona. Podstawą wiosennej diety jest pięć posiłków. Ich wartość kaloryczna powinna wynosić 1300 – 1500 kalorii. Warto unikać tłuszczów zwierzęcych i cukrów prostych. Nowalijki łączmy z pełnoziarnistym pieczywem, razowym makaronem, kaszami i ryżem. W zdrowej diecie nie może także zabraknąć chudego mięsa, kefirów, jogurtów czy chudych twarogów.

 

Dodaj komentarz

Featuring Recent Posts WordPress Widget development by YD