Nowa kampania H&M Divided – Back to the Beats


(fot.lamode.info)

(fot.lamode.info)

Młodzieżowa linia popularnej sieciówki znów nawiązuje do muzyki. Tym razem inspiracją dla projektantów stał się rap.

 
To nie pierwsza kampania H&M związana z muzyką. Marka realizowała już projekt „H&M Loves Music”, a także tworzyła wiele festiwalowych kolekcji. Najnowsza propozycja linii Divided są ściśle związane z rapem. Podobny styl od pewnego czasu rozpowszechnia między innymi Rihanna.
Ubrania charakteryzują duże, zadziorne napisy na sportowych koszulkach i ciężkie, złote zdobienia. Znajdziemy również T-shirty stylizowane na te, które noszą amerykańscy futboliści, krótkie topy, wygodne bluzy z lampasami na rękawach, a także coś dla wielbicielek bardziej kobiecego stylu – maxi spódnice i dopasowane sukienki.
(fot.lamode.info)

(fot.lamode.info)

(fot.lamode.info)

(fot.lamode.info)

 

 

 

 

 

 

 

 

(fot.lamode.info)

(fot.lamode.info)

 

 

 

(fot.lamode.info)

(fot.lamode.info)

 

 

 

 

 

 

 

 

(fot.lamode.info)

(fot.lamode.info)

 

 

Dodaj komentarz

Featuring Recent Posts WordPress Widget development by YD