Dree Hemingway dla Luis Vuitton


(fot. lamode.info)

(fot. lamode.info)

Twarzą najnowszego katalogu dodatków pree-fall luksusowej marki została prawnuczka słynnego Ernesta Hrmingwaya.

Luis Vuitton to marka słynąca nie tylko z tego, że jej logo jest jednym z najczęściej podrabianych na świecie, ale także z tego, że dużą rolę przykłada do swoich kampanii promocyjnych. Tym razem postawiła na znane nazwisko noszone przez wspinająca się na szczyt modelkę.
Modelka i aktorka, 26-letnia Amerykanka stanęła przed obiektywem Kato Bolofo. Sesja odbyła się w Paryżu, we wnętrzu słynnego Hôtel de Crillon. Wluksusowej scenerii główną rolę odegrały dodatki marki. Dree zaprezentowała między innymi futrzane kozaki, ozdobione cekinami botki na platformie, klasyczne oficerki na obcasie oraz satynowe balerinki. Na zdjęciach nie zabrakło również kultowych kuferków marki.
(fot. lamode.info)

(fot. lamode.info)

(fot. lamode.info)

(fot. lamode.info)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(fot. lamode.info)

(fot. lamode.info)

 

(fot. lamode.info)

(fot. lamode.info)

 

 

 

 

 

 

 

 

(fot. lamode.info)

(fot. lamode.info)

 

 

 

Dodaj komentarz

Featuring Recent Posts WordPress Widget development by YD