Marc by Marc Jacobs na jesień
Najnowsza kolekcja jest propozycją powrotu do lat 70.
Marc by Marc Jacobs to druga, i mniej kosztowna kolekcja projektanta. Charakteryzuje się tym, że jest to linia prêt-à-porter (ubrania są dostępne w sklepach, a nie szyte na zamówienie u krawca). Warto wspomnieć, że Marc Jacobs poza prowadzeniem własnego domu mody, jest również jednym z dyrektorów Louis Vuitton!
Najnowsza kampania Marc by Marc Jacobs przypomina czasy, kiedy królowała muzyka disco. Kobiety nosiły tapirowane fryzury większe od ich głowy, a ich stylizacje miejscami opierały się o kicz. Projektant proponuje nam nieco ugrzecznioną wersje tej dekady. W kolekcji nie zabrakło jednak bogactwa wzorów i kolorów.
Wybierając się do butiku, będziemy mogły przebierać w barwnych sukienkach oraz połyskujących garniturach. Uzupełnieniem są torebki kuferki, skórzane rękawiczki oraz stylowe, duże okulary w kolorowych oprawkach.
Sesja jest autorstwa Juergena Tellera. Przed jego obiektywem pojawiły się Giedre Kiaulenaite i Juliana Schurig, a także Philip Kesselev.