Rewolucja w kratę


80239719 burberry 96856c 300x199 Rewolucja w kratę

(fot. thetimes.co.uk)

Nadeszły zmiany. Nie tylko w firmie Apple, ale również w najstarszym i najbardziej luksusowym domu mody jakim jest Burberry. A wszystko za sprawą transferu roku. Mowa o przejściu Angeli Arhendts do firmy Apple.

Ale kim jest Angela Arhendts? Urodzona w Indianie, dokonała rewolucji w Burberry. To dzięki niej dom mody odżył na nowo. Z problemem związanym z podróbkami, które mogliśmy spotkać wszędzie, nie radziła sobie była szefowa spółki Rose Marie Bravo, dlatego też przekazała Angeli to stanowisko. To właśnie ona sięgnęła po inne narzędzie marketingowe, które przyniosło wielki sukces firmie. Mowa o promocji swoich produktów na Facebooku i Twitterze. Na początku ta metoda była nie do przyjęcia. Jak taka renomowana marka może używać tak trywialnej promocji? Jednak z biegiem czasu w jej ślady poszły inne koncerny modowe.

Kobieta – rewolucjonistka, tak mogłabym ją określić. Nie tylko dużo wniosła w świat mody, ale od przyszłego roku jej pomysłowość odnajdzie odzwierciedlenie w świecie komórek i komputerów. Wszystko zaczęło się od wywiadu jakiego udzieliła dla „The Wall Street Journal”, powiedziała, że : „jeżeli miałabym szukać dla nas inspiracji w innej firmie, byłaby to spółka Apple, projektują wspaniałe rzeczy po to, by zaoferować klientom styl życia, nie goły produkt, chciałabym żebyśmy poszli w tym samym kierunku”. Wypowiedź Angeli nie tylko doprowadziła do wzrostu kursu akcji Apple o 2,45 procent, ale również otworzyła jej drzwi do kariery w tej firmie.

Ale czy słynna krata znajdzie swoje odzwierciedlenie w logo Apple? A może teraz słynne jabłko przybierze innych kolorów? Na pewno na taki odważny krok nie odważy się prezes firmy Tim Cook, ale wiemy jedno – dużo zyska. Mianując Angele nowym szefem sprzedaży, dokładnie wiedział co robi. To właśnie w jej rękach jest nadzieja na podbój Chin. Prezes Apple od dawana próbuje załatwić kontrakt z Pekinem, jednak bez rezultatów. W tej walce na pewno pomoże mu Angela, która posiada szerokie doświadczenie ze sprzedażą w krajach azjatyckich. Jednak „chłopięcy świat” o którym wspomina sam Steve Jobs, w którym przewagę mają inżynierowie w rozciągniętych t-shirtach na pewno pozostanie w świecie Apple.

 

 

Dodaj komentarz

Featuring Recent Posts WordPress Widget development by YD