Walcz z cellulitem


gratis zabieg na cialo 1386178223 204x300 Walcz z cellulitem

(fot. dermed.pl)

Cellulit to zmora wielu kobiet, ale nie jest to problem, którego rozwiązać się nie da. Obecnie na rynku mamy dostęp do szeregu preparatów, które pomagają zwalczać cellulit – od środków kosmetycznych po suplementy diety.

Istnieją również specjalne ćwiczenia na cellulit i ja mam dziś dla was jeden taki zestaw. Mam nadzieję, że te ćwiczenia pomogą wam zwalczyć problem skutecznie. Będą to ćwiczenia na cellulit na udach, biodrach i pośladkach. Zapraszam serdecznie do ćwiczenia razem z nami.

Jeśli potrzebne są wam skuteczne ćwiczenia na cellulit na udach, biodrach i pośladkach, bo same kosmetyki na cellulit i suplementy diety nie działają to mam dziś dla was taki zestaw. Zestaw ten składa się z bardzo prostych ćwiczeń, które znakomicie są wam znane, ale nie docenialiście ich możliwości. Jakie to ćwiczenia? Zaraz się przekonacie.

Ćwiczenia na cellulit mogą być stosowane samodzielnie, albo jako dodatek do suplementów diety czy kosmetyków zwalczających problem cellulitu. Nie zajmą wam one wiele czasu, więc warto wprowadzić je do codziennego rozkładu. Dzięki tym ćwiczeniom dość szybko i nieinwazyjnie możecie pozbyć się cellulitu na długi czas.

Ćwiczenia na cellulit na udach, biodrach i pośladkach przeznaczone są dla kobiet w każdym wieku i nie ma tu większych przeciwwskazań co do ich wykonywania, ale warto się skonsultować wcześniej z lekarzem, by uniknąć niepotrzebnych problemów.

A teraz już zapraszam do ćwiczenia.

Ćwiczenia na cellulit na udach, biodrach i pośladkach:

1. Świeca – kładziemy się na plecach, nogi wyprostowane unosimy pionowo w górę i teraz na zmianę uginamy jedno kolano – wytrzymujemy chwilę, a potem drugie kolano. Ćwiczymy tak 5 minut.
2. Nożyce boczne – kładziemy się na boku a następnie podnosimy wyprostowaną nogę jak najwyżej i tak przez 2,5 minuty potem zmieniamy bok.
3. Waga – siadamy na podłodze, plecy proste, nogi proste. Teraz na przemian unosimy obie nogi w górę. Ćwiczenie powtarzamy przez 5 minut.
4. Z krzesłem – stajemy na lewej nodze, lewą ręką opieramy się o krzesło. Lekko uginamy kolano i unosimy nogę w bok. Ćwiczymy 2,5 minuty potem zmieniamy nogę.
5. Na brzuchu – kładziemy się na brzuchu, ręce zaplatamy pod brodą, nogi proste. Teraz na przemian unosimy nogi w górę. Ćwiczenie wykonujemy przez 5 minut.

Zapraszam do ćwiczenia razem z nami : )

 

Dodaj komentarz

Featuring Recent Posts WordPress Widget development by YD