Nietypowa kolekcja od Moschino


moschino mcdonalds fashion show 300x200 Nietypowa kolekcja od Moschino

(fot. timenewsfeed.files.wordpress.com)

Jeremy Scott w październiku ubiegłego roku zastąpił na stanowisku dyrektora kreatywnego marki Moschino Rossellę Jardini, która pełniła tę funkcję od 1994 roku.

Wszyscy czekaliśmy z wielkimi nadziejami na nową kolekcję domu mody, pod skrzydłami znanego z niekonwencjonalnych pomysłów projektanta. Scott spośród wszystkich projektantów mody naprawdę jest koneserem kultury pop. Podobnie jak Franco Moschino, który upodobał sobie łączenie klasyki mody z ikonami kultury niskich lotów. Kolekcja zaprojektowana przez Jeremiego Scotta została podzielona na trzy części, z których dwie inspirowane są postacią Sponge Boba i kulturą Bronxu. Do części, która jako pierwsza pojawiła się na wybiegu, należą „smaczne” projekty inspirowane oprawą graficzną giganta fast foodowego jakim jest McDonald’s. Scott połączył klasyczne, Chanelowskie formy takie jak pudełkowy żakiet z symbolami jednoznacznie kojarzącymi się z restauracją Fast food.

Etui na telefon wyglądające jak świeżo usmażona porcja frytek w charakterystycznym, czerwonym opakowaniu czy torebki imitujące zestawy Happy Meal pojawiły się jednak nie tylko na wybiegu. Ku zdziwieniu wszystkich wcale nie musiały minąć miesiące zanim kolekcja wyszła poza Fashion Week. Rita Ora pojawiła się na okładce magazynu Ketchup ubrana w czerwoną sukienkę Moschino, a Anna Dello Russo zdążyła założyć total look z tej kolekcji. Magazyny zazwyczaj nie korzystają z rzeczy, które nie są dostępne w sklepach. Mimo, że kolekcja Moschino została pokazana w czwartek, kolekcje inspirowaną McDonald’s już można kupić w internecie na oficjalnej stronie domu mody. Czy przedziwna hybryda jaką stworzył projektant ma szansę stać się prawdziwym hitem?

 

 

 

Dodaj komentarz

Featuring Recent Posts WordPress Widget development by YD