Niskokaloryczne przekąski


(fot. allw.mn)

(fot. allw.mn)

Jeśli skrupulatnie liczysz kalorie, to z pewnością zainteresuje Cię poniższa lista niskokalorycznych przegryzek, którymi można uraczyć się na drugie śniadanie, podwieczorek lub kolację.

– pół kubka lodów o obniżonej zawartości tłuszczu – po prostu ciesz się smakiem;
– serek wiejski i melon – pół opakowania serka wiejskiego light, a do tego niewielki kawałek soczystego melona;
– 3 krakersy z żółtym serem – oczywiście krakersy z pełnoziarnistej mąki i ser o obniżonej zawartości tłuszczu;
– 14 migdałów – pyszne, zdrowe i sycące;
– pieczone jabłko – smakuje jak deser, a przy tym jest zdrowe;
– smoothie jagodowy – 1/3 kubka jogurtu naturalnego light, 2/3 kubka mrożonych jagód, a do tego trochę kruszonego lodu i proszę bardzo, możesz cieszyć się pyszną przekąską;
– gotowana soja – dokładnie 1/3 kubka soi gotowanej na parze w strąkach;
– plastry jabłka z masłem orzechowym – ¾ kubka jabłkowych plasterków i maksymalnie 2 łyżeczki niesolonego masła orzechowego;
– jogurt z nasionami słonecznika – potrzebujesz pół kubka odtłuszczonego jogurtu i łyżeczkę słonecznika – mieszasz i gotowe;
– jogurt grecki z miodem – do połowy kubka jogurtu greckiego 0% dodajesz łyżeczkę naturalnego miodu – pychota!
– połowa pieczonego ziemniaka z salsą – połowa średniej wielkości ziemniaka i łyżka salsy wystarczą, żeby zjeść coś pysznego i zachować dietę;
– „kanapka” z mrożonym jogurtem – 2 pełnoziarniste krakersy wypełniasz 2 łyżkami mrożonego jogurtu light (możesz dodać do niego kakao);
– 20 pistacji – nie można o nich zapominać, ponieważ są bardzo zdrowe;
– bananowe lody na patyku – połowę banana pokrywasz 30 gramami jogurtu light, wkładasz do zamrażarki i za 2 godziny cieszysz się smakiem;
– miska zupy pomidorowej – oczywiście z nietłustego mięsa, bez zabielaczy i makaronu;
– kubek winogrona – by smakowały jak lodowe cukierki możesz je zamrozić;

Pamiętaj o sprawdzaniu dokładnej zawartości kalorycznej każdego produktu, który zamierzasz zjeść. Producenci stosują różne metody wytwarzania i przechowywani żywności, więc kaloryczność tych samych produktów różnych firm może się różnić.

Grunt to nie przerywać diety i przeć do celu. Smacznego i powodzenia!

Dodaj komentarz

Featuring Recent Posts WordPress Widget development by YD