Oszustwo w treningu czasami pomaga


(fot. tumblr.com)

(fot. tumblr.com)

Wiesz, że trzeba ćwiczyć, bo wspiera to Twoje zdrowie i, oczywiście, modeluje sylwetkę. Czasami jednak wydaje Ci się, że dzisiaj nie dasz rady. A to właśnie wtedy najbardziej potrzebujesz treningu, który zapewnia endorfiny, oczyszcza głowę ze wstrętnych myśli i uspokaja.

Jeśli nie czujesz się na siłach (psychicznych lub fizycznych) ruszyć na siłownię lub fitness, skorzystaj z poniższych pomysłów na zorganizowanie sobie jakiegokolwiek treningu light we własnym zakresie.

Idź na spacer, a w uszy wsadź słuchawki z muzyką, która dodaje Ci energii. Zobacz, co się stanie. Jak już się ruszysz z kanapy, może znajdziesz siłę na marszobieg lub trucht.

Porozciągaj się. Kontakt z matą może rozbudzić ochotę na jakieś dodatkowe ćwiczenia. Jak przejdziesz przez kilka pierwszych ćwiczeń rozciągających lub pozycji jogi, możesz poczuć się tak świetnie, że potem pójdzie już z górki.

Zacznij powolny trening na jakimś urządzeniu, np. rowerze, stepperze, bieżni, etc. Kiedy przyspieszysz, w Twoim ciele powinny rozpanoszyć się endorfiny, które dają niezłego „kopa”.

Oszukuj się więc na zdrowie!

Dodaj komentarz

Featuring Recent Posts WordPress Widget development by YD