Powalcz ze swoim apetytem


(fot. almightydad.com)

(fot. almightydad.com)

Jeśli masz wrażenie, że Twój żołądek żyje własnym życiem i nie słucha Twoich napominań, nie przejmuj się. Przeorganizowanie codziennych rytuałów i zwyczajów może pomóc i zmniejszyć częstotliwość napadów głodu. Nie musisz łykać środków farmakologicznych – możesz sobie pomóc w sposób naturalny.

1. Pij więcej wody – wiele osób myli pragnienie z głodem, dlatego dobrze jest się nawadniać. Są i takie szczęściary, których apetyt gasi szklanka wody. Warto sprawdzić, czy to nie Ty.
2. Zażyj trochę ruchu – powoduje, że czujemy się syte.
3. Zawsze jedz śniadanie – pominięcie tego posiłku sprawi, że w dalszej części dnia będziesz jeść znacznie więcej. A poza tym jedząc śniadanie, przyspieszasz swój metabolizm już rano.
4. Dostarczaj swojemu organizmowi białko – buduje mięśnie i zapewnia organizmowi odpowiednich składników do utrzymywania się w zdrowiu.
5. Pij herbatę – ciepła ciecz syci i rozgrzewa ciało, które nie domaga się więcej kalorii.
6. Znajdź metodę na pozbywanie się stresu – powinno to zniwelować zajadanie emocji.
7. Jedz regularnie, ale mniej – organizm dostaje rozsądne dawki energii co jakiś czas i nie domaga się dodatkowych porcji jedzenia.

Trzymamy kciuki!

Dodaj komentarz

Featuring Recent Posts WordPress Widget development by YD