McDonald’s to już nie tylko fast food


(fot. materiały prasowe)

(fot. materiały prasowe)

Modelki omijają fast foody szerokim łukiem? Nie w tych czasach. Włoska marka Moschino wprowadza fast food na wybieg!

W nowej kolekcji Moschino nawiązuje do popkultury. Głównym motywem kolekcji jest logo i barwy amerykańskiego fast foodu McDonald’s. Etui na telefon w kształcie frytek, torebka jak pudełko i pasek z literką ‚M’ sprzedają się w błyskawicznym tempie. Gwiazdy także pokochały ten styl. Wśród wielbicielek kolekcji spotkamy Ritę Orę i Katy Perry. Oprócz wzorów stylizowanych na McDonald’s w kolekcji są także ubrania z wizerunkiem postaci z kreskówek, m.in. Spongebob’a. Cały czas mówi się o szkodliwości „szybkiego jedzenia” i homogenizacji, a jednak ta kolekcja jest kryptoreklamą…

Dodaj komentarz

Featuring Recent Posts WordPress Widget development by YD