Pośladki w górę


(fot. materiały prasowe)

(fot. materiały prasowe)

Od dawna wiadomo, że mężczyźni (a przynajmniej znaczna większość) kochają kobiece kształty. Obfite biusty, mocno zarysowana talia, krągłe biodra, a już – szczególnie ostatnio – naprawdę dużym zainteresowaniem płci brzydkiej cieszą się duże, jędrne pośladki.

O ile powiększenie biustu jest możliwe jedynie za pomocą operacji plastycznej, o tyle wypracować piękną pupę możemy w domowym zaciszu bez konieczności krojenia czy wydawania fortuny. Nawet jeśli masz zupełnie płaski tyłek, wykonując odpowiednie ćwiczenia możesz sprawić, że będzie wyglądał prawie jak u Jen Selter.

Przede wszystkim – przysiady! Zaczynaj od małych ilości, np. 3 serie po 15 powtórzeń, później zwiększaj do 20 – 25 powtórzeń w 4 seriach. Jeśli masz taką możliwość – zapisz się na siłownię i (najlepiej pod okiem trenera) wykonuj przysiady z obciążeniem. Dobrym ćwiczeniem na pośladki są także wykroki – te również wykonujemy w seriach, zwiększając ilość powtórzeń i serii. Doskonale sprawdzą się treningi domowe wykonywane z filmikiem instruktażowym. Osobiście polecam Mel B i 8 Minute Buns. Wystarczy kilka minut dziennie, żeby znacznie poprawić wygląd ciała, zacznij już dziś!

Dodaj komentarz

Featuring Recent Posts WordPress Widget development by YD