Cukier – stop


(fot. kobieta.onet.pl)

(fot. kobieta.onet.pl)

Młody wygląd skóry to obok zgrabnej, smukłej sylwetki marzenie większości kobiet. Oba cele można osiągnąć za pomocą jednej dietetycznej zasady. Jakiej? Przekonaj się sama.

Najważniejsze jest to, aby utrzymywać niski poziom cukru we krwi.  Za zmarszczki i fałdy odpowiada właśnie jego nadmiar. Duże ilości glukozy w krwiobiegu powodują uszkodzenia białek budujących organizm. Przez nadmiar cukru pogarsza się również wzrok, gdyż jego wysoki poziom odpowiada za niedotlenienie nerwu wzrokowego. Wzrasta ryzyko chorób serca, bo wzrost poziomu cukru odpowiada za osłabienie krążenia. Ponadto obniża się poziom dobrego cholesterolu, co sprzyja miażdżycy. Pogarsza się praca nerek – stają się one mniej ukrwione i nie są dostatecznie odżywione. By utrzymać niski poziom cukru we krwi, należy regularnie ćwiczyć i oczywiście ograniczyć jedzenia pokarmów z dodatkiem cukru. Wyrzucenie ze swojego jadłospisu oczyszczonych zbóż, takich jak biała mąka, biały ryż czy płatki kukurydziane, to również dobra droga do wymarzonej sylwetki.  Pamiętajcie, warto też łączyć produkty węglowodanowe z białkowymi. Holenderscy i brytyjscy naukowcy zbadali, że osoby mające najwyższy poziom cukru we krwi są oceniane jako starsze, a jego niższe stężenie przekłada się na młodszy wygląd. Czy mają rację? Ogranicz cukier i sprawdź sama, na własnej skórze.

Dodaj komentarz

Featuring Recent Posts WordPress Widget development by YD