Penelope Cruz twarzą marki Karmi. Gwiazda wybrała nowy smak Karmi


2a1f9631e741d423f4541386a109ea650434fcd99511516 300x150 Penelope Cruz twarzą marki Karmi. Gwiazda wybrała nowy smak Karmi

(fot. materiały prasowe)

Penelope Cruz – jedna z największych gwiazd współczesnego kina i laureatka Oscara – została twarzą bezalkoholowego piwa Karmi. Aktorka wybrała także swój ulubiony smak – nowe Karmi Granat – Pomarańcza.

Niezwykła, czarująca, magiczna. Kobieta – ikona. W Polsce filmy z jej udziałem cieszą się od kilkunastu lat niezwykłą popularnością. Jest muzą Pedro Almodovara i Woody’ego Allena. Każdy zna jej niezapomniane role w „Volverze”, „Przerwanych objęciach” czy „Vicky, Christina, Barcelona”, za który otrzymała statuetkę Oscara. Od maja 2015 roku Penelope Cruz jest twarzą bezalkoholowego piwa Karmi.

Jako jedno z pierwszych wspólnych działań, Penelope Cruz osobiście dokonała wyboru smaku nowego wariantu piwa. Gwiazda wskazała na Karmi Granat – Pomarańcza, w którym odnalazła smaki słonecznej Hiszpanii, soczystych granatów i orzeźwiających pomarańczy.

„Cieszymy się i jesteśmy dumni ze współpracy z Penelope Cruz, gwiazdy światowego kina, kobiety o niezwykłej klasie. Wpisuje się ona idealnie w świat Karmi. Wybrany przez Penelope Cruz smak Karmi Granat – Pomarańcza to unikalne na polskim rynku połączenie smaków, które zachwyca zmysły. To piwo na wieczorne chwile odprężenia i relaksu” – mówi Agnieszka Podgórska, Brand Manager marki Karmi.

Karmi to idealny towarzysz, gdy pragniemy odprężyć się w domu, przy dobrej muzyce, książce, filmie lub w aromatycznej kąpieli, w blasku świec. Doda również uroku wieczornym spotkaniom z przyjaciółkami. Nowy wariant dołączył do rodziny smaków piwa bezalkoholowego Karmi. Teraz, każdy, kto ma ochotę na chwilę wieczornego wytchnienia może sięgnąć po ponadczasowy i doceniany Classic, owocową Żurawinę lub soczysty i wyrazisty Granat -Pomarańcza.

Wprowadzeniu na rynek nowego produktu towarzyszy kampania telewizyjna z nowym, nastrojowym spotem z udziałem Penelope Cruz. Kompozytorem muzyki wykorzystanej w reklamie jest brat gwiazdy – Eduardo Cruz. Ponadto, wizerunek Penelope Cruz będzie widoczny na nowych etykietach butelek wszystkich smaków Karmi, a także na materiałach POS.

Nowy smak Karmi będzie w sklepach od maja, w sugerowanej cenie detalicznej za butelkę o pojemności 0,4l to ok. 3 zł.

Dodaj komentarz

Featuring Recent Posts WordPress Widget development by YD