Czas na trening


co lepiej odchudza interwaly czy trening kardio 3352481 300x195 Czas na trening

(fot. poradnikzdrowie.net)

Decydując się na trening opracowujesz dokładny jego plan i przebieg. A zastanawiasz się nad porą w jakiej powinnaś ćwiczyć? Rano, wieczorem, a może w ciągu dnia? Jaka pora jest dla ciebie odpowiednia? Sprawdź sama!

Ćwicząc o poranku masz pewność, że twój organizm zużył już wszystkie rezerwy energetyczne i każdy twój wysiłek fizyczny przyczyni się do spalania tłuszczu. Trening poranny nie tylko przyspieszy twój metabolizm, ale przyczyni się także do pozytywnego rozpoczęcia dnia – ogromna ilość endorfin z rana, jak najbardziej wskazana! Nie musisz już się martwić przez cały dzień jak wygospodarować czas by zajrzeć do przepełnionej ludźmi siłowni. Pamiętaj też, że dużo więcej czasu spędzisz na siłowni po godzinie 16 czekając na dostępność maszyn, niż w godzinach porannych.

Po godzinie 18 temperatura ciała wzrasta, dzięki czemu maleje ryzyko kontuzji. Po południu mięśnie i ścięgna są najbardziej elastyczne, a wydolność serca i płuc jest największa. Dodatkowo wieczorny trening będzie idealnym sposobem na pozbycie się całodziennego stresu. Dając sobie nieźle w kość, uwolnisz się od negatywnych emocji i codziennych problemów. Intensywne ćwiczenia ułatwią zaśnięcie i przyczynią się do spalania kalorii także podczas snu.

Każda pora treningu ma swoje wady i zalety. Najważniejsze w jej doborze jest twoje indywidualne podejście oraz czasu jaki chcesz poświęcić.

Dodaj komentarz

Featuring Recent Posts WordPress Widget development by YD