Joga twarzy


gym 1 142755 L 207x300 Joga twarzy

(fot. ofeminin.pl)

Chcesz ujędrnić swoją skórę? Stosuj specjalną gimnastykę twarzy. Wystarczy kilka łatwych ćwiczeń i kilka minut dziennie, by zauważyć różnicę.

Jogę twarzy można ćwiczyć o każdej porze i prawie w każdym miejscu. Dzięki regularnym treningom twarzy, mięśnie zwiększają swoją objętość i się uelastyczniają. Sprawia to, że skóra ładnie się napina. Kiedy zauważysz pierwsze efekty? Już po dwóch tygodniach! Zaczynając ćwiczenia twarzy zwróć uwagę, czy miarowo oddychasz, to bardzo ważne. Twój oddech musi być swobodny. Aby ćwiczenia były efektowne wklep na twarz oliwkę lub krem, wygodnie usiądź i wyprostuj się. Na początek rozluźnij szczękę poruszając ją w prawo i lewo.

Spróbuj się wyciszyć i zaczynaj:

Ćwiczenie 1:
Ułóż usta jak do pocałunku, poczuj napięcie wszystkich mięśni. Przytrzymaj chwilę… i puść. Powtórz kilka razy, a następnie zacznij całować się w dłoń – tak, byś czuła wyraźnie jak pracują przy tym mięśnie twarzy. To ćwiczenie wzmacnia mięśnie wokół ust i kształtuje je.

Ćwiczenie 2:
Na pewno widziałaś nieraz trębacza, a zwłaszcza jego wydęte policzki.  Zrób to samo, ale wstrzymaj oddech. A potem przemieszczaj w ustach powietrze z jednej strony na drugą. Ćwicz, aż zabraknie ci powietrza, nabierz go znowu i powtarzaj tak kilka razy. To ćwiczenie wzmacnia policzki, zapobiega ich opadaniu i kształtuje owal twarzy.

Ćwiczenie 3:
Podnieś podbródek w kierunku sufitu i… spróbuj go pocałować. Ułóż usta i wyciągaj je do góry. Napinaj przy tym mięśnie szyi. Powtórz trzy razy. To świetne ćwiczenie na linię szyi, szczęki i mięśnie ust.

Dodaj komentarz

Featuring Recent Posts WordPress Widget development by YD