Świat szalonych możliwość z TK Maxx


(fot. materiały prasowe)

(fot. materiały prasowe)

23 marca 2016 r. wystartowała najnowsza, wiosenno-lenia kampania marki TK Maxx pod hasłem Szalone Możliwości, która zachęca klientów do poszukiwania tego co zaskakujące i nieprzewidywalne w świecie pełnym przewidywalności.

Szalone Możliwości TK Maxx odkrywają się wówczas, gdy wchodząc do sklepu po konkretny produkt wychodzimy z zupełnie innym, całkowicie nieoczekiwanym i zaskakującym. Można odwiedzić TK Maxx w poszukiwaniu szamponu do włosów, a wyjść z pełnym wyposażeniem nurka. Wystarczy, że na zakupy wybierzemy się z otwartym umysłem.

Hasło kampanii celebruje również dreszczyk emocji związany z odkrywaniem czekających w TK Maxx skarbów, których odnalezienie może przemienić się w ekscytującą przygodę o niespodziewanym zakończeniu. Od podróżowania stopem z designerską torbą weekendową w ręce, po smaczne spanie na dmuchanym materacu, dryfującym po oceanie. Właśnie takie zabawne i jednocześnie teoretycznie możliwe historie mogą okazać się efektem wizyty w sklepach TK Maxx, gdzie znane marki spotykają się z niskimi cenami, odkrywając przed klientami Szalone Możliwości.

Komentując nową kampanię TK Maxx, Deborah Dolce, Group Brand and Marketing Director, w TK Maxx powiedziała: “W czasach, gdy poziom przewidywalności zakupów jest wysoki, TK Maxx oferuje coś zupełnie przeciwnego: zaskakujące i nieograniczone możliwości. Zdajemy sobie sprawę, że dreszczyk emocji i element nieprzewidywalności są tym, co sprawia, że nasi klienci chętnie do nas wracają. Najnowsza kampania oddaje ten nastrój w niezwykle zabawny sposób.”

TK Maxx, znane marki taniej, Szalone Możliwości.

(fot. materiały prasowe)

(fot. materiały prasowe)

(fot. materiały prasowe)

(fot. materiały prasowe)

Dodaj komentarz

Featuring Recent Posts WordPress Widget development by YD