Sposób na smaczne i niskokaloryczne nawodnienie organizmu? Napoje na bazie herbaty


TEEKANNE LOVE 300x300 Sposób na smaczne i niskokaloryczne nawodnienie organizmu? Napoje na bazie herbaty

(fot, materiały prasowe)

Latem, chcąc ugasić pragnienie, najczęściej sięgamy po wodę mineralną. Jej regularne picie wspiera przemianę materii i chroni organizm przed odwodnieniem. Z czasem potrzebujemy jednak urozmaicenia. Wystarczy sięgnąć po bogactwo herbatek owocowych, by każdego dnia cieszyć się pysznymi napojami i zerwać z nudą.

Na ciepło i na zimno
Herbatki owocowe doskonale smakują zarówno tuż po zaparzeniu, jak i schłodzone. Mogą być dodatkiem do posiłków, jak i towarzyszyć nam w ciągu dnia. W gorące dni najlepiej rankiem zaparzyć herbatkę w większym dzbanku, odczekać aż ostygnie i wstawić go do lodówki. Przed podaniem można do wysokiej szklanki wrzucić kilka kostek lodu i dopełnić ją schłodzonym wcześniej naparem. By nie martwić się o kalorie, najlepiej podawać herbatkę bez cukru.

Z fantazją
Przygotowując fantazyjny napar, warto odrobinę poeksperymentować. W tym celu w naszej spiżarni powinny znaleźć się sezonowe, świeże owoce i cytrusy. Schłodzona herbatka malinowa będzie doskonale smakować z dodatkiem cytryny, a herbatkę pomarańczową można wzbogacić listkami świeżej mięty. Tak przygotowane napary nie tylko doskonale smakują, ale też, odpowiednio podane, mogą stanowić ciekawe urozmaicenie na naszym stole. Herbatki owocowe są także dobrą bazą do tworzenia lemoniad. Wystarczy pokroić kilka plasterków cytryny i limonki i dopełnić je schłodzoną wcześniej herbatką pomarańczową lub naparem o smaku pomarańczy i imbiru.

Bogactwo smaków i aromatów
Większość herbatek owocowych jest naturalnie słodka, a jej smak przypomina bardziej kaloryczne soki owocowe i napoje. Dzięki bogactwu smaków i aromatów najmłodsi mogą znaleźć swój ulubiony napar. Warto również zaprosić dzieci do wspólnego eksperymentowania w kuchni. Wystarczy przygotować wcześniej świeże maliny, czy borówki amerykańskie, po umyciu umieścić je w szklance, zgnieść widelcem i dopełnić herbatką o temperaturze pokojowej. Taki napój najlepiej podawać z łyżeczką i słomką.

Owocowa przygoda
– „Latem to właśnie herbatki owocowe i ziołowe są wybierane przez osoby, które szukają alternatywy dla wody mineralnej i słodszych napojów” – zauważa Joanna Fijałkowska, Trade Marketing Specialist TEEKANNE. „Po pierwsze, są one odpowiednie także dla najmłodszych konsumentów, a po drugie – duży wybór smaków pozwala poszukiwać ulubionych naparów i połączeń smakowych” – dodaje.

Odkrywanie owocowych smaków warto rozpocząć od kolekcji TEEKANNE World of Fruits Collection, w której zamkniętych zostało aż 6 pysznych herbatek owocowych: „Fresh Orange”, „Fruit Kiss”, „Ginger&Lemon”, „Superfruits”, „Forest Fruits” oraz „Garden Selection”. Ciekawą propozycją jest także debiutująca w trwającym sezonie herbatka TEEKANNE LOVE o smaku granatu.

Granatowo-pomarańczowe orzeźwienie z herbatką Teekanne Love

Składniki:
– szklanka herbatki LOVE
– 120 ml soku pomarańczowego
– pomarańcza
– listki mięty
– 500 ml wody mineralnej

Sposób przygotowania:
Po wystudzeniu herbatki TEEKANNE LOVE wlej do szklanki około 120 ml naparu. Następnie wlej porcję wody mineralnej o neutralnym smaku oraz schłodzonego soku pomarańczowego i dokładnie wymieszaj. Podczas upałów do koktajlu dodaj kilka kostek lodu oraz listki mięty.

Dodaj komentarz

Featuring Recent Posts WordPress Widget development by YD