Mionetto Prosecco kreuje atmosferę gorącej Italii


(fot. materiały prasowe)

(fot. materiały prasowe)

Tegoroczna kampania Mionetto Prosecco pod hasłem „Odkryj Włoski styl życia” zbudowana jest wokół klimatu luksusowych jachtów i nowoczesnej biżuterii 3D.

W szczycie letniego sezonu wielbiciele włoskiego Mionetto Prosecco mieli szansę poczuć atmosferę gorącej Italii w otoczeniu wyjątkowej biżuterii dedykowanej marce oraz  w obecności włoskiego projektanta Dario Scapitta. Gościł on w Sopocie po raz pierwszy a okoliczność była niezwykła –  wystawa specjalnie zaprojektowanej kolekcji biżuterii Mionetto Sparkling Collection, dla której inspiracją była wysublimowana stylistyka oraz niepowtarzalny charakter włoskiego Mionetto Prosecco. Wydarzenie miało miejsce w trakcie wieczoru Ocean Challenge Yacht Club w klubie Unique w Sopocie, który towarzyszył elitarnej imprezie gromadzącej najlepszych żeglarzy z całego świata Energa Sopot Match Race 2016.

Sprzyjająca aura, powiew morskiej bryzy i wyrafinowane wnętrze klubu  przy Molo w Sopocie stanowiły doskonałe tło dla niezwykłych doznań, jakie zapewniało gościom Mionetto Prosecco urzekające swą lekkością i uwodzicielską, przyjemnie owocową nutą.       

Dodatkowo, do końca sierpnia można znaleźć się w gronie szczęśliwców, którzy wejdą w posiadanie dedykowanej marce Mionetto biżuterii Mionetto Sparkling Collection. Biżuteria została wykonana z nylonu w technice 3D z wykorzystaniem drobinek złota. Wystarczy odwiedzić stronę www.mionettoprosecco.pl i wziąć udział w konkursie.  Za pomocą specjalnej aplikacji na stronie należy przesłać własne aranżacje Mionetto, utrzymane w stylu sparkling. Najlepsze zdjęcia nagrodzone zostaną biżuterią z limitowanej edycji Mionetto Sparkling Collection.

Dodaj komentarz

Featuring Recent Posts WordPress Widget development by YD