Realash zmienił nazwę swojej marki na Orphica


(fot. materiały prasowe)

(fot. materiały prasowe)

Wraz z nadejściem jesieni na polskim rynku pojawiła się marka kosmetyczna – Orphica. Jest to nowa odsłona marki Realash, która stworzyła niezwykle skuteczną odżywkę do rzęs Realash, eyeliner w kredce Edge, czy też innowacyjne serum pod oczy Pure.

Nowa marka to odpowiedź na oczekiwania i potrzeby klientów. Jak podkreślają jej przedstawiciele, jest to początek zmian w ofercie, które będzie można zaobserwować już w niedalekiej przyszłości. Dotychczas marka Realash oferowała produkty dedykowane do pielęgnacji twarzy oraz okolic oczu. Teraz zdobyte doświadczenie przy opracowywaniu bezpiecznych i skutecznych preparatów, jak również zaufanie klientów sprawiły, że oferta nowej marki zostanie poszerzona o kosmetyki, dzięki którym każdy będzie mógł kompleksowo zatroszczyć się o swoje ciało w domowym zaciszu.

– „Zmieniając naszą markę pozostajemy wierni filozofii, która stała u podstaw Realash. Wierzymy, że siła płynie z natury. Nadal będziemy więc odkrywać właściwości roślin i wykorzystywać ich ekstrakty do produkcji innowacyjnych kosmetyków, dzięki którym każdy będzie mógł wydobyć swoje naturalne piękno” – powiedziała Maria Klimek – Brand Manager Orphica.

W ofercie nowej marki znalazły się wszystkie produkty, które były sygnowane marką Realash. Pełna oferta marki Orphica, informacje o niej oraz adresy salonów kosmetycznych współpracujących z marką dostępne są na stronie www.orphica.pl

Dodaj komentarz

Featuring Recent Posts WordPress Widget development by YD