Pierwszy outlet Zary


(fot. materiały prasowe)

Jeśli kiedykolwiek zastanawiałaś się, gdzie trafiają niesprzedane artykuły ze sklepów Zara, odpowiedź na pytanie odkrył Harper’s Bazaar UK. Teraz miłośnicy Zary będą mogli taniej nabyć wymarzone produkty.

Outlet  Zary nosi nazwę Lefties i został pierwotnie stworzony w 1993 roku przez firmę-matkę, która powołała Zarę, to znaczy Inditex. Pierwotnie outlet miał sprzedawać pozostałości kolekcji, jednak wypuszcza on też swoje własne serie. Posiada nawet swoją stronę, gdzie kupujący mogą zamówić ubrania, które następnie odbiorą w jednym z ponad 130 sklepów, m.in. w Hiszpanii, Portugalii, Rosji czy Katarze.

Choć Zara nie mówi o rozszerzeniu sieci outletów, dziennikarze Harper’s Bazaar zauważyli, że działaniami typu: rozbudowanie strony internetowej sklepu, sposób prowadzenia kampanii oraz przyjęcie nowych projektantów, marka może przygotowywać się do dalszej ekspansji. Oferując ceny o 1/3 niższe niż rzeczywiste ceny narzucane przez firmę, kupujący powitają kolejne outlety z szeroko otwartymi ramionami, bez względu na to, gdzie by powstały.

Być może już wkrótce nie będziemy musieli czekać na sezonowe wyprzedaże, gdyż zyskamy okazję, by kupować nasze ulubione ubrania po jednakowo niskich cenach przez cały rok.

Dodaj komentarz

Featuring Recent Posts WordPress Widget development by YD