Wiosenno-letni sercowy trend


(fot. materiały prasowe)

Chociaż Walentynki już się skończyły, miłość w tym sezonie wciąż wisi w powietrzu. Sercowa ikonografia przez długi czas była domeną prezentów dla zakochanych, a więc uroczych misiów, kartek z życzeniami czy odpowiednio ukształtowanych pudełek z czekoladkami. Być może z tego względu po motyw ten niezbyt chętnie sięgali projektanci mody. Wszystko jednak zmieniło się w tym sezonie.

Aktualnie motyw ten pojawia się zarówno na eleganckich sukienkach jak i wyrobach dziewiarskich. Miłość od zawsze była obecna w kolekcjach projektantów, jednak w tym roku jej symbol wykroczył poza tandetne skojarzenie na rzecz wysokiej mody. Nawet marka Rodarte tworzona przez siostry Kate i Laurę Mulleavy wprowadziła do punkowej aury nieco romantyzmu. Opierając swoją kolekcję na eterycznych sukienkach z różnych rodzajów koronek i kwiatowych ozdobach, dziewczyny dodały do górnej części sukienek przaśne serca. W ten sposób symbol oddalił się od swojej miłosnej konotacji i stał się ciekawą grafiką. Proenza Schouler zaproponował natomiast sercowe wycinanki umieszczone na czarnej, górnej części ubrania. Gucci zdecydował się natomiast na motyw przebitego sztyletem serca.

Jeżeli chcesz się wpasować w ducha tego sezonu, wzór serca jest obowiązkowy. Sprawdzi się na koszulkach, butach, torbach czy eleganckich sukienkach i to nie tylko w dniu zakochanych.

Dodaj komentarz

Featuring Recent Posts WordPress Widget development by YD