Kolekcja Topshop „Unique” przypomina nam o wielu zapomnianych trendach lat 90.


(fot. materiały prasowe)

Pamiętasz czasy, kiedy byłaś jednocześnie hippiską i kochałaś r’n’b? To właśnie do takiego stylu bycia nastolatek nawiązuje kolekcja Topshop „Unique”.

Pomyśl o bojówkach założonych do wyjściowego podkoszulka. Albo o delikatnej, satynowej sukience na ramiączkach, zniszczonej podczas całonocnej zabawy. Przypomnij sobie pulower z wełnianej bai w etniczne wzory, narzucony na bikini w letnim sezonie.

Bez względu na to, czy twoim domem jest Londyn, Ibiza czy Polska, atmosfera lat 90. wszędzie wygląda podobnie i oddaje ją właśnie nowa kolekcja Topshop’u. Jak głosi informacja prasowa wydana przez kierownictwo sklepu w związku z kolekcją, jej hasło przewodnie brzmi: „Żyj chwilą!”.

Teraz wystarczy zamówić trójkolorową, klubową torbę lub niechlujny sweter w kwiatowe motywy by przenieść się znów w lata 90.

Dodaj komentarz

Featuring Recent Posts WordPress Widget development by YD