Kobieta w centrum uwagi CIN&CIN


CinCin Lubie TAKIMG 4070 small kadr 300x200 Kobieta w centrum uwagi CIN&CIN

(fot. materiały prasowe)

Kobieta CIN&CIN jest silna, niezależna i działa na własnych zasadach. Zmienia bieg historii i inspiruje innych! Taka jest bohaterka nowej kampanii CIN&CIN i takie są ambasadorki marki: wulkan energii, aktorka i podróżniczka Monika Mariotti, tancerka, która każdego dnia podnosi sobie poprzeczkę Klaudia Antos i DJ-ka Nina Kozieradzka – uosobienie radości.

Kultowa marka alkoholi CIN&CIN powraca do swoich korzeni – wizerunku opartego na emocjach i bliskiej relacji z kobietami. W nowym spocie sponsoringowym, który będzie można oglądać w kanałach grupy TVN oraz największych portalach Internetowych, zachęca kobiety by odważnie realizowały swoje pragnienia i czerpały z życia pełnymi garściami. Porusza temat #KOBIECEJ SIŁY, #WOLNOŚCI i #PRZYJEMNOŚCI. Te trzy wartości stały się motywem całej kampanii realizowanej pod hasłem „CIN&CIN Lubię tak”.

Nasza marka rozumie kobiety i jest ich sprzymierzeńcem. Hasło „Lubię tak” wyraża wolność i kobiecą siłę, dwie wartości prowadzące do przyjemności. Nazywamy to feminizmem przyjemności – mówi Tomasz Pawlicki, Brand Manager AMBRA S.A. – Bohaterka spotu sponsoringowego CIN&CIN zrywa ze stereotypową rolą kobiety. Jest silna, niezależna i działa na własnych zasadach. Sięga po to, czego chce. Co więcej, inspiruje inne kobiety. I nie ma znaczenia, czy jest to klub, w którym barman zamiast podać jej drinka, skupia uwagę na sobie – jak w naszym spocie – czy każda inna życiowa sytuacja. Kobieta CIN&CIN działa na swoich zasadach, ma własny „patent”. W historii, którą opowiadamy zmienia bieg imprezy, w życiu: zmienia bieg historii.

W nowej kampanii CIN&CIN angażuje też trzy charyzmatyczne, kobiece osobowości. Tancerka, choreografka i instruktorka Klaudia Antos uosabia kobiecą siłę. Symbolem wolności jest Monika Mariotti, pochodząca z Włoch aktorka i podróżniczka. Z kolei Nina Kozieradzka, czyli znana z klubowych parkietów DJ-ka Neen, pokazuje, jak czerpać z życia przyjemność pełnymi garściami.

– Silne i pewne siebie kobiety twardo stąpają po ziemi i wiedzą czego chcą. Ich siła wzięła się z podnoszenia samej siebie za każdym razem, kiedy zostały powalone przez życie. Są ultradoskonałym organizmem, który potrafi regenerować się po ekstremalnie ciężkich doświadczeniach. Każda silna kobieta zasługuje na piękne momenty w swoim życiu. Ja ich doświadczam poprzez taniec i ciągłą walkę o udowadnianie samej sobie, że mogę jeszcze więcej – przyznaje Klaudia Antos. Monika Mariotti odnajduje wolność, gdy jak sama mówi: „chodzę po stepie i słyszę już tylko szum swoich butów, a mój wir myśli zatrzymał się o wiele wcześniej…”. Nina Kozieradzka sprawia ludziom radość, robiąc to, co lubi robić najbardziej. Ambasadorki łączy siła, którą czerpią z pasji. Teraz swoją energią chcą zarażać inne kobiety – integralną częścią kampanii będzie aktywacja skierowana do konsumentek, w której Polki opowiadając o swojej #SILE #WOLNOŚCI i #PRYZJEMNOŚCI mają szansę wygrać wyjątkowe nagrody m.in. udział w profesjonalnej sesji zdjęciowej oraz koszulki z limitowanej edycji młodej warszawskiej marki Dash My Buttons! Każda Polka może też sprawdzić, która cecha Kobiety CIN&CIN jest w niej najsilniejsza – ogólnopolska ankieta „Powiedz nam JAK LUBISZ” dostępna jest na stronie www.cincinlubietak.pl

Na 10 intrygujących pytań odpowiedziało już sto polskich influencerek. Okazuje się, że dziewczyny, które szturmem podbijają Internet wyróżnia: #PRZYJEMNOŚĆ (44%), #WOLNOŚĆ (39%), #SIŁA (17%). Przebojowe blogerki stawiają przede wszystkim na… przyjemność. Dla 65% ankietowanych najlepszy odpoczynek to relaks w SPA. Ponad połowa będąc w restauracji wybiera swoje ulubione dania. Jeśli poznają interesującego mężczyznę ponad wszystko cenią sobie rozmowy do białego rana. W ich życiu nie może zabraknąć przyjaciół, z którymi w wolnej chwili wybierają się na szaloną imprezę. Patrzą na świat przez różowe okulary (blisko 45% odpowiedzi), przez co swoim wrodzonym optymizmem i energią obdarzają każdego, kogo spotkają na swojej drodze. Choć przyjemność cenią najbardziej, nie bez znaczenia pozostaje dla nich wolność. Blisko 80% influencerek uwielbia eksperymenty kulinarne. Pijąc wino nie zwracają uwagi na miejsce tylko na towarzystwo! Wolność to druga cecha, charakteryzująca kobietę CIN&CIN – czyż nie jest tak, że to właśnie ona prowadzi do przyjemności?

Więcej na stronie akcji: www.cincinlubietak.pl i Facebooku https://www.facebook.com/CINandCIN/ 

#lubietak #cincinlubietak

Dodaj komentarz

Featuring Recent Posts WordPress Widget development by YD